Vi vill göra det enkelt och bekvämt för dig att boka din semester, så vi erbjuder många alternativ för att betala för bokningen.
Betalningar med kredit-/kontokort
Debitering av konto-/kreditkort genomförs direkt efter köpet. Beställningens fullständiga belopp måste betalas när köpet bekräftas, eftersom inga delbetalningar godkänns. Om du betalar för bokningen med ett kredit- eller kontokort som har utfärdats utanför Sverige ska du tänka på att banken kan ta ut en avgift till följd av växlingsavgifter.
Onlinebetalning
En del banker kan blockera vissa transaktioner som görs online med kredit- eller kontokort. Om du inte kan genomföra betalningen och får ett felmeddelande rekommenderar vi att du kontaktar banken för att höra om de har tillämpat en tillfällig begränsning av ditt kort.
Om du betalar med ett kontokort ska du tänka på att vissa banker kan ta ut en tillfällig extra debitering av samma belopp för bokningen. Detta saldo bör försvinna automatiskt efter 1 till 8 arbetsdagar, beroende på bankens policy. Tveka inte att kontakta oss om du behöver ytterligare hjälp.