Behöver du kontrollera status för din bokning, information om flygresan eller tillåtet bagage?
Logga in på hantera min bokning.
Bokningsstatus
När du har bokat din resa får du ett mail med statusen för din bokning:
Bokning bekräftad
Allt klart, du behöver bara packa väskorna och checka in.
Bokningsförfrågan mottagen
Vi kan behöva lite tid för att behandla din bokning. Du behöver inte kontakta oss eller göra någon ny bokning, vi skickar en bekräftelse inom 24 timmar.
Bokning avbruten eller betalning avvisad
Någonting gick fel. Vi kan ha fått problem vid behandlingen av betalningen eller vid utfärdandet av biljetten. Vi skickar ett mail med tydliga anvisningar om så är fallet.
Betalning och utfärdande av biljetter
Dina biljetterna utfärdas inom 24 timmar efter att betalningen har validerats. I de flesta fall utfärdas biljetterna några minuter efter att betalningen har tagits emot, såvida inte du har valt en särskild tjänst som kan kräva bekräftelse från flygbolaget (t.ex. särskild hjälp för personer med rörelsehinder, passagerare som reser med husdjur osv.)
Vårt system genomför ett antal kontroller för att garantera en säker transaktion. I vissa fall kan det försena utfärdandet av biljetterna några timmar. Om transaktionen inte godkänns i våra säkerhetskontroller kontaktar vi dig via mail.
Om du har fått ett mail som anger att bokningen behandlas, men inte fått någon uppdatering inom 24 timmar kan du klicka nedan: